"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЦЕЛИНОГРАД АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ АҚМЕШІТ АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА СЕЛА АКМЕЧЕТЬ ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЦЕЛИНОГРАДСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

' } }, { // Опции. // Иконка метки будет растягиваться под размер ее содержимого. preset: 'islands#blackStretchyIcon', // Метку можно перемещать. draggable: false }); myMap.geoObjects.add(myGeoObject); // Скрываем хинт при открытии балуна. myMap.events.add('balloonopen', function (e) { myMap.hint.close(); }); }

КҮНТІЗБЕ


«    Маусым 2025    »    
ДсCcБрСрЖмСбЖк
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

« Сабақты жоспарлау үшін...» Коучинг

04.04.2019

Коучинг  тақырыбы:

« Сабақты жоспарлау үшін...»

 

 

 Жалпы мақсаты:

Мұғалімдердің кәсіби дамуына, әдістемелік біліктілігін жоғарлату үшін өзімнің теориялық және практикалық тәжірибеммен бөлісу.Бағдарламаның идеясын насихаттау.

Күтілетін нәтиже:

https://prv1.lori-images.net/3d-chelovechki-biznesmeny-na-delovoi-vstreche-0003210681-preview.jpg

Коучинг сабақтарының нәтижесінде кәсиби дағдыларын дамытады, прблемаларды шешу жолдарын іздестіре біледі,топпен бірлесе отырыпберілген  тақырыптар бойынша пікіралмасуға  қатысады.

Түйінді идеялар:

Сыныптағы оқушылардың оқуын жақсарту үшін мұғалімдер  сабақты қалай жоспарлау керек және мақсатты қалай қоя білу  керектігі туралы мәлімет бере отырып, бүгінгі қоғамға қажет жаңа мұғалім моделін түсіндіру.

Сабақта қолданылатын материалдар:

Слайд-презентация, видеожазба, тренингтер, маркерлер, стикерлер, фигуралар суреті.

Дерек көздері:

МАН, әдеби материалдар

 

 

Коуч пен мұғалімдердің іс - әрекеті

Коучингтің өтілу кезеңдері

Уақыты

Коучтың іс - әрекеті

Қатысушылардың іс – әрекеті

 

 

Психологиялық ахуал орнату

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMKEczrobF8M7m7vO7w4_BHIvE_HA5IhYnZ5GN_g4pK3fUow5w

 

3 мин

«Жіптік құбыр» тренингін өткізу.

1) Түзу қағаз беру

(түрлі-түсті қағаз)

2) екіге бүктеу

3) Арасын сваркалау, жалғау, ұзын құбыр шығару

4) Шарикті жіберу құбыр бойымен, шарик жылжиды.

Мұғалімдер арасында ынтымақтастық қарым – қатынас орнату

 

Топқа бөліну

http://t1.ftcdn.net/jpg/00/21/06/20/400_F_21062061_FTWvFoHkMgx8lZcHBAiRD5pmBzkF4Nu9.jpg

 

 

Ой шақыру

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

Түсті қағаздарды таңдау арқылы топқа бөлінеді. Әр  қатысушыға  өз мақсатын  айтқызу

 

 

 

Бейнесабақ көрсетеді.

Бұл сабақта мұғалім мақсатына жетті ме? - деген сұрақ қояды

 

 

Түсті қағаз  таңдау арқылы мұғалімдер топқа бөлінеді, өз  мақсаттарын айтады.

 

 

 

Қатысушылар өз ойын айтады.

 

Теориялық материал

http://www.cwer.ws/files/u5/08/01/illustrate.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер құру

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

-Құрметті ұстаздар! Бүгінгі коучинг-сессияның тақырыбы: Сабақты жоспарлау үшін Сіз  ең алдымен не істейсіз?

Коучинг барысында осы сауалға жауап іздейтін боламыз

1. Сабақты жоспарлауда Сіз ең алдымен не істейсіз?

2. Сабақты жоспарлауда қандай да бір қағидаттарға сүйенесіз бе? Неліктен ?

Ортақ шешім қабылданып, ортақ постерге түсіріледі.

І – топ: Сіз сабақта мақсатты қалай  қоясыз?

ІІ – топ: Мақсат қоюда қандай қиындықтар  кездеседі?

ІІІ – топ:  Қойылған  мақсатыңыз қандай критерийлерге сай  жасалған?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзара талқылап, топтар бірлесіп, постерге түсіреді

 

 

Әр топ қатысушылары бірлесіп шығып, сөйлейді

 

 

Сергіту сәті

http://i.imgur.com/DJnUrdl.jpg

 

3 мин

«Қызыл  табан» ойыны

Ойын шарты: Бір адамның табанына «Қызыл табан» белгісі жапсырылған. Ол белгі кез-келген адамда  болуы мүмкін. Қай  топ сол адамды бірінші тапса, ұтады.Әуелі әдепті сөздер көмегімен  табанын көрсетуін сұрайды.

 

Мұғалімдер бір –     бірінен әдепті сөздер көмегімен табанын көрсетуін сұрайды, дәл тапса ұтады.

 

 

 

 

 

 

 

Топтық  жұмыс

«Үштілділік»

 

5 мин

 

Әр топқа таңдауы бойынша кез келген тақырыпқа( Мысалы: «Маған үй алу керек», « Баламды оқуға түсіруім керек», « Білімімді арттыру керек» )үш тілде сабақ мақсаты мен күтілетін нәтижесін    құрғызу.

Не қиын болды?

 

Қатысушылар үштілде  сабақтың мақсаты  мен күтілетін  нәтижесін құрастырады

 

Слайдпен жұмыс

 

5 мин

 

« SMART» атты слайд көрсету

 

Слайдты көреді

 

Рефлексия

 

2 мин

 

«Бір ауыз сөз»

 

 

 

Мұғалімдер коучингтен алған әсерлерін жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 734


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст